Usain Bolt ambasadorem szampana Mumm
Ambasadorem szampana Mumm w nowej butelce został Usain Bolt. Szampan jest sprzedawany we Francji w sieci sklepów Monoprix. Ponadto Mumm jest partnerem zawodów formuły E w Nowym Jorku. W trakcie ostatnich zawodów sprinter z Jamajki pojawił się gigantycznym ekranie wyświetlanym na fasadzie wieżowca siedząc za kierownicą bolidu formuły E. W trakcie wieczoru Mumm, Usain Bolt prezentował się na hologramie jako luksusowy DJ.
Sukces marketingowy jest murowany. Louis de Fautereau, dyrektor marketingu marki Mumm podkreśla, że szampan jet adresowany do młodych konsumentów i kibiców, wyznających wartości zwycięstwa i pokonywania własnych ograniczeń. Nowa formuła butelki, z tradycyjnym elementem czerwonej wstążki (cordon rouge) jest elementem strategii rozwoju eksportu, strategii różnicowania produktu na konkurencyjnym rynku szampana.
Nowa wersja butelki została skierowana do handlu w 2016 roku w cenie 5-7 euro wyższej od szampana w butelce klasycznej. W 2016 roku sprzedano 10 milionów butelek Mumm, w tym 1,5 miliona w nowej butelce.
Szampan Mumm należy do międzynarodowej grupy Pernod Ricard, która jest także w posiadaniu innej, bardziej luksusowej marki szampana – Perrier-Jouët. Grupa jest właścicielem 260 hektarów winnic w Szampanii. Ponadto kupuje winogrona u ponad 1500 winiarzy, łącznie około 16 milionów kilogramów rocznie.